Massage?

Ledig idag ooch sen blir de till att jobba stängning hela helgen :/, drygt!. Men bara att bita i det sura äpplet och vara glad jag har ett jobb. Apropå jobb så stämplade vi ut 0.18 igår!! rekord för min del iallafall=D, har nog aldrig varit så snabb. Men kvällen var sjukt seg och det hände knappt nått, det gick nästan alldeles för bra och man väntade bara på när nått busslast skulle komma (för det har hänt förr, det och inspringande fotbollslag halv 12 på kvällen).
Dock så mår inte min rygg så bra idag och det känns som jag sträckte en muskel när jag sprang runder som en duracellkanin, nån som kan ge mig massage??!.
Glömmer nästan ibland att jag har skolios :S, för er som inte vet vad det är så är det när ryggraden är sne (den är S formad). Tänk ändå att det är typ 4,5 år sedan jag blev av med min korsett som jag hade från 7:an till i mitten av 9:an :S, tiden springer iväg. Hittade korsetten när mamma och company skulle flytta till söder, satte på mig den och undrade ganska snabbt hur F*N jag klarade av att ha den i 2 år!! jag måste varit psykiskt störd eller nått, som t o m ville dra åt den hårdare för att den var obekväm annars :O, sjuukt!. Men idag är jag glad att jag gjorde det för resultatet blev bra =), så nu är ryggen inte lika sne iallafall (helt rak blir den aldrig).


Så här såg min ryggrad ut innan, nu är S:et mindre

 

Nog snackat om skolios nu går vi över till nått som jag snackade om igår. Vi hade ju besök av vår internrevisor i förrgår och resultatet blev 86 %, sist hade vi 88 så de va ju inte bättre som hon sagt :O. MEN vi hade 91 % i serveringen och i köket så det var det administrativa (lr va de heter :P) som drog ner det, och det kan ju inte jag göra nått åt, jag gjorde min uppgift och det var nog första gången på väldigt länge som vi fick så bra ute i serveringen =), härligt!

Nu blev det väldigt långt så bäst att avsluta på topp innan det blir alldeles förr mycket :P..ska lyssna på MTV och käka frulle nu istället =).


Puss Ciao!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan jag väl, om du kunde flytta upp till Värnamo så kan väl jag flytta till England ;p Jag siktar isf på att åka efter jul, i januari eller februari. Javisst är det så. Det verkar vara som att killar är lite osäkra på oss tjejer. Illa! Ja, fast nu får jag ju åka ner, det var mest innan. Nej, precis, varför skulle man göra det, man är väl inte dum heller? Precis så undrar jag också, det är precis som om det är de själva som inte tror att de skulle klara sig att vara trogna. Jag vet att du hade gjort det. Du var en av dem jag tänkte på faktiskt men vet att du inte kan pga av plats och att du inte kan ta dem med dig när du åker hem över helgerna...

2009-10-26 @ 18:40:57
URL: http://sandye.blogg.se/
Postat av: Jessica

Saknar dig Frida! Har en bra sak att berätta för dig!!!

2009-10-28 @ 11:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0