Keep on going...

Idag är det då stängning som gäller, o vi ska minsann va klara halv 1 som ja va på mina föra stängningar!..e så gött när allt går så smidigt. Fast idag ska grillmaskinen skina som tusan o de tar sin lilla tid, fast ja får hoppas ja slipper putsa skiten ;). Klockan är nu 12, så jag har då 4 timmar kvar innan jag måste ta på ytterkläderna o dra ut i de kalla vädret med musiken på hög volym i hörlurarna:P. Måste ändå säga att de e sjukt härligt o gå ut o gå o lyssna på musik, man kmr in i en helt annan värld. I min helt egna drömvärld, där jag är en rockstjärna o e rik som fan xD
hahaha :P..

Apropå rockstjärna, måste ta tag i mitt gitarrspelande!, måste fixa sladd så ja kan börja lira =) (stackars grannar säger jag bara xD). Måste även kolla upp konserter, va sjukt länge sen ja drog på konsert, kanske kiss?, dem skulle ju komma till Sverige igen =), hade varit grymt! =)..

Tänk att om mindre än 1 år så e ja nog skånebo igen =D, visst ja har haft kul stunder här uppe och lägenheten e sjukt najs o här är härliga människor. Men det slår ändå inte skåne, skåne har en speciell charm o vi e inte snåla ;) hehe. Måste kolla upp jobb lr skolor snart jue :S, tiden kmr gå mkt fortare än man tror, de e ju för tusan snart jul :O...får ta o tänka på saken..nu ska ja sminka mig o sen blir de väl nån film lr nått..

Puss Ciao!




Miley Cyrus- The climb


Jag brukar inte lyssna på Miley men den här låten är faktiskt riktigt bra, samt att de e en bra sjunglåt :P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0