Höst

Blev så sugen på att skaffa blogg nu i det mörka och dystra höstvädret :P, så nu är även jag bloggare :P...

den här veckan ska man jobba stängningar så de blir en dryyyg vecka, suck!!..bara hålla tummarna för att helgen blir lugn =).. behöver verkligen ta tag i mitt liv o skaffa ett annat jobb!, men man hittar ju inga så man tappar ju lusten att leta..Jäkla Sverige!, tänk om man bara hade kunnat resa iväg o va iväg ett år lr nått, guuud vad skönt det hade varit. Men eftersom ja har en underbar pojkvän så kan jag inte bara resa iväg, får spara ihop till en två veckors resa till mallorca med farmor istället =)...

nej nu ska jag käka o sen hoppa in i duschen..

Puss Ciao!





hööst

Katy Perry- Thinking of you

Kommentarer
Postat av: Sandra

Välkommen in i bloggvärlden kära syster =)



För att få in videon i bloggen kopierar du först koden som finns i "bädda in"-fönstret bredvid klippet på youtube, eller myspace eller var det nu kan tänkas vara. (den heter "inbed" eller nåt på eng.) Sedan trycker du på html-knappen inne på nytt inlägg och klistrar in koden där och trycker sedan på uppdatera. Tadaa, klippet är nu i din blogg. =)

2009-10-20 @ 09:39:40
URL: http://sandye.blogg.se/
Postat av: frida

aaha okej får ta o testa de:P, tack för hjälpen! =). du måste hjälpa mig o göra nån rolig design sen!! för de förstår ja mig inte på, vill ju ha en personlig

2009-10-20 @ 11:30:24
Postat av: Sandra

Ja, det verkade ju funka =) Javisst, fast jag är inte så duktig på det heller, men det blir iaf roligare än de förprogrammerade. Och du, du vet att du kan gå in på min blogg o svara va? ;p

2009-10-20 @ 17:00:23
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0