Halloween!

Va ett tag sen jag skrev här sist men har haft lite mkt jobb och sen har jag bara inte pallat :P...NU e ja iallafall här :P..

Igår så var det firande i hallengrens hus, alla fyra skulle firas så där lite sent för jeppes del kanske men bättre sent än aldrig :P..Grattis Till Hanna som fyllde 18 igår! =)..

Idag ska det bli fest på söder o de ska bli superskoj =D, hahah ja o malin galna på dansgolvet ida me xD...funderar på om ja ska klä ut mig lr inte, kanske köper ett par djävuls horn lr nått :P, e inte så sugen på o va seriös ida. Hoppas på en riktigt grym kväll iaf..dock känns de som morgondagen kmr va mindre kul, haha ska ja dricka bacardi razz ida så vet man aldrig hur ja mår dan efter :P...Ska snart in till stan o se om nått e öppet, vi ska iaf te telenor för jeppe ska kolla mobil. Blir kanske nått besök hos mamma på söder me, imorgon ska jag iaf till pappa =).. På tal om pappa så har dem nu fått två katter =D=D=D, överlycklig!!!! ragdoll katter som e två år gamla (honor). Trodde Inte detta var en ragdoll!!, såååå söt =)..påminner ju om birma..












Jag o jeppe hade 11 månader den 29:de, vilket menas me att de e bara 1 månad kvar sen har vi varit tillsammans i 1 år!!! tiden spriiinger!..<3

Naj nu ska ja sluta för ida men får bli en uppdatering imorn om hur kvällen blev =D...

Trevlig halloween!


Puss Ciao!

Volbeat- We


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0