En dag i taget...

Klockan är nu 07:45 och Jeppe drog till sin praktik för typ 20 min sen, och jag är lite smått förvirrad angående varför ja sitter här, NU! :P har liksom bara sovit 4-5 timmar :O. Men allt har sin förklaring, precis som allt annat här i livet:P.. Jag var hemma halv 2 inatt (förklaringen till den lilla sömnen) och efter jeppe stuckit så kunde jag helt enkelt inte somna om, så kunde lika gärna göra nån nytta =).

Igår hade vi Britta vår internrevisor (tror hon kallas de iaf, nollkoll xD) på besök, o de e ju alltid lika kul, NOT!. Men den här gången var vi minsann förberedda =D. Allt gick bra förutom en miss men vi hoppas på bra resultat =). Det som va så sjukt jobbigt var att de va lugnt hela kvällen i stort sätt o de menas me att vi hade kunnat vara hemma mkt tidigare, men eftersom hon var där så kunde vi inte göra någonting :@. Men snabb som man är så lyckades man ändå bli färdig kvart över 1 (vilket är bra trots omständigheterna =)). Får se vad dem säger när man kommer idag, hoppas iaf att vi slog förra resultatet =).

En liten kul sak som hände igår var att Emil Sigfridsson var i driven typ 10 i 12 :P, andra gången jag har jobbat och han har kommit. E lite kul me kristianstadkändisar, haha :P. E Lite kul me kändisar överhuvudtaget, har minsann träffat på några nu när man jobbat på Max (ligger ju precis vid E4:an som går upp till Stockholm för er som inte vet :P), Bosse bildoktor (B-kändis :P), Money brother, Thåström, Johannes brost (spelade joker i rederiet), Jens sjögren som var med i programmet "Stor i japan" på kanal 6 och säkert nån till som jag bara inte kommer ihåg namnet på just nu :P..

Nej man skulle kanske dra sig tillbaka till sängen o sova någon timme till o sen gå upp och göra räkpaj =)..

Puss Ciao!


Cascada- Evacuate the dance floor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0