Snööö

Då har den första snön landat i Värnamo, dock e den snart borta igen :P

Imorse satt ja o kollade på vakna med the voice på kanal 5 och då börja dem snacka om svininfluensan och ja blir bara så arg!!. Nu har den ju tydligen kommit in i den andra vågen o alla snackar om att man ska vaccinera sig o så, MEN jag är väldigt skeptiskt till nått som kom fram sådär nån månad efter allt hade brutit ut, ja menar hur f*n vet man att de ens hjälper??, de har dem väl inte ens bevis för. Samt att det är ju folk som blivit sjuka av vaccinet nu me, så VARFÖR ska ja vaccinera mig när ja inte vet vad vaccinet kan göra med mig. Jag tycker ändå att de e bullshit att dem snackar en massa om att de drabbar all unga osv, för imorse sa dem att de tydligen drabba alla friska mellan 25-40 :O, men hallå!!?? innan  sa dem ju att de drabba alla unga upp till 25 som hade dåligt immunförsvar, så då kan man lika gärna säga nu att de kan drabba ALLA. Det känns inte som dem vet nått alls om detta så ja lyssnar inte så mkt på allt snack om vaccinet, ja menar blir ja sjuk så blir jag nog de även om ja tar de vaccinet, kommer inte tror på de fören ja ser resultat!! so bring it on...

Nu sitter jag o käkar lite cheese cruncherz innan det är dags för den första stägningen för den här helgen, sen blir de o jobba de enda fram te söndag :/. hoppas att de går bra o att de inte blir allt för mkt folk..Apropå jobb så slog jag o Matilda mitt o dannes rekord på 0:18, nu e de på 0:16 =)=)=), för er som inte fattar vad ja snackar om så e de att vi var färdiga me stägningen 0:16 och färdiga att stämpla ut, vilket är väldigt bra =)..

Nej nu får de va slutsnackat för idag..

Puss Ciao!


Alla som såg det första avsnittet av Ullared minns Mattiaz o hans mamma som shoppa (den homosexuella blonda saken :P). Imorse visade dem upp hans debutlåt och video, å de måste va den SÄMSTA ja sett och hört, men ändå så lyckas refrängen f*n fastna hahahaha..så här kommer videon me Mattiaz och låten - OH OH. Lyssna o njuuut hahaha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0