Juuuul!

Nu närmar sig julen bara mer o mer för varje dag som går och imorn e de shoppa julklappar som gäller =)..Köpte stora julkulor på Ikea i fredags som ja ska hänga i fönsterna i vardagsrummet/sovrummet =), längtar tills man kan sätta upp allt för då bli allt så mycket mysigare. Får ta o komma på vad jag själv önskar mig i julklapp me :S, vet inte om ja ska önska mig tid hos nån som gör zonterapi lr akupuntur, alla säger så olika vissa säger att zonterapi e bäst för migrän och andra säger akupunktur. Får nog se om dem har nått sånt i värnamo trakterna (får ju dessvärre bli där eftersom ja inte e hemma i k-town under veckorna)och sen ringa o fråga dem vilket som e bäst sen.

Gud vad uttråkad ja e ida asså, känner bara för att gå o dra täcket över huvudet och sova resten av dagen. Men ska antagligen sätta på vinterdäcken på focusen när jeppe har fixat de som e fel på den :/.. drygt att han nyss fått tillbaka den efter krocken o så börjar nått annat att strula.. Kommer nog dröja ett tag till innan jag får börja köra igen, just DÄRFÖR vill ja ha en egen bil, nån snäll själ som kan fixa en billig o bra bil te mig?? =). Får ju inte köra den om den strular då vill jeppe själv köra vilket e lite drygt :/, ja vill oxå köra bil nu va ju över 1 och en halv månad sen sist :/..

Naj nu lägger ja mig nog o vilar en stund..

PUss CIao!!!


Aly & AJ - Like Whoa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0