?

Gud vad jag har beslutsångest, ska ja ta sprutan lr inte? ja tror ja ska nu men ja vet ändå inte,aahh får panik!!!!!

Borde nog egentligen sova nu så ja orkar jobba halv 10 imorn men e inte trött, e bara smått frustrerad och vill bara att helgen ska komma fort så ja får åka hem, för i helgen ska ja umgås me mor o far min typ hela helgen :P, först mor på fredag o sen lilla far på lördag, sen kanske farmor o farfar där emellan :P.. träffar dem alldeles för lite, längtar till ja flyttar ner igen o man kan börja känna sig hemma igen, för man känner sig rätt vilsen här uppe :/. Man har bra dagar då man trivs o sen har vi dem dagarna då man bara vill HEM!..

Jag måste få ut min ilska över max nu alltså, ja tycker max e de sämsta företaget nånsin, allt handlar bara om timmar o tjafs hela tiden, de e faen ingen service de e bara timmar o att få folk att slita som djur. Man kan inte sätta servicen före om man anser att de e okej o jobba två pers på helger då de e MKT folk. Dem e  4 som stänger på MD och dem e inte två på BK heller, så vrf ska VI va de då??? Ledningen som bestämmer saker o ting har nog aldrig jobbat på max själva, för hade dem de så hade dem nog tänkt ett steg längre. Jag tycker minsann att dem som tycker vi ska va fler borde skicka in insändare o klaga (istället för att spotta de i ansiktet på oss stackare som sliter) Och be om förändring, dem kanske lyssnar mer på er som inte jobbar på max, ni som ser de från andra sidan.. jaja e nog önsketänkande, bara leva me de o stå ut tills dagen då ja slipper skiten!

NU får ja nog ta o sova:P

Sweet dreams..

PUss Ciao!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag har inte tagit den. Tycker det är bättre att bygga upp immunförsvaret på naturlig väg. Men pappa tjatar på mig. Dock försent nu.

2009-11-12 @ 08:16:24
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0