Send it on...

Ja skulle ju vaccineras mot svinnis imorn och man kan bara göra de denna veckan tydligen, och jag kan inte komma till skåne så nu måste ja tydligen ringa dem här i värnamo o fråga om ja kan göra de här. Eftersom alla tjatar på att man måste ta den så e ja så illa tvungen. Jag fick nyss ett samtal från vårdcentralen (hade gett dem mitt nr så dem kunde ringa upp mig för er som inte fatta de:P) och här e de minsann öppen mottagning så de va bara att komma in nästa vecka ons-tors mellan 16-20 för de e då vi som e mellan 18-30 ska vaccineras, alltså får ja nog säga de till jeppe me för då måste ju han me göra de om han ska :P. Glömde fråga ut dem nu kom ja på :O, tusan me!!.

Vilken seg dag asså, sitter i pyjamas o klockan e kvart över 3 =O, illa!! men de e så de blir efter en helg med stängningar, tur man e ledig imorn me så man kan få lite gjort :P...Igår så sämplade vi ut kvart över 12, alltså slog vi de gamla rekordet :P, fick veta att de förra ja o matilda hade på 0:16 tydligen inte va godkänt för vi inte fyllt upp allt :O så igår va minsann allt i stort sätt uppfyllt så nu ska detta gälla annars blir ja arg :@. Vi kom fram till igår att de nog inte kmr att gå o slå denna tiden för de tar ändå lite tid me de som måste göras efter vi stängt och de tar typ en kvart o göra allt de. jaja vi får la se :P...

Nu ska ja duscha så ja vaknar te..


Puss Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0